  • Data: 2011-08-01 11:24:26
    Temat: Re: czy mozna do KRUS?
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-01 13:14, MZ pisze:

    > Na ostatniej polisie OC, już tej po podwyższeniu sum gwarancyjnych, mam
    > OC do kwoty 2,000,000 EURO. Poprzednio było 500,000 EURO. Musiałbyś
    > takiego "oszczędnego" chyba całego pokroić a i tak nie starczyłoby,
    > gdyby np. był winien np. karambolu nawet 5 drogich aut z ofiarami w
    > ludziach. Pomijam już "regulacje prawne". Krótko mówiąc - całkowicie
    > niewykonalne.

    Wykonalne. Wystarczy zacząć realizować. Zmniejszy się ruch na drogach i
    radykalnie spadnie wypadkowość. Nic tak nie uczy myślenia, jak
    dotkliwość skutków jego braku.

    P.S. - nie wiedziałem o tym, co przytoczyłeś. Jak sądzisz, skąd się
    weźmie kasa na tę podwyższoną s.g.? Oczywiście ze składek...
    Czekajmy, aż producenci aut wypuszczą modele z kloszami reflektorów z
    polerowanego diamentu :D Może dożyjemy.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.