  • Data: 2005-08-09 06:44:10
    Temat: Re: czy można coś jeszcze zrobić ... firma windykacyjna
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dość pokrętnie tłumaczysz, więc dla upewnienia się: Firma windykacyjna
    > pobrała w Twoim imieniu od dłużnika wierzytelności i nie przekazała Ci
    > tych pieniędzy (załóżmy pomniejszanych o prowizję, skoro taka miała
    > być). jeśli tak, to powiadom organa ścigania. Pieniądze wzięte od
    > dłużnika nigdy nie były ich własnością, a więc nie mieli prawa ich sobie
    > przywłaszczać.

    Może faktycznie trochę pokrętnie napisałem. Nie chodzi tu o pieniądze bo
    nawet nie wiem czy udało im się cokolwiek zwindykować od roku. Chodzi o
    to, że usłyszałem wiele złego o tych ludziach poza tym od jakiegoś czasu
    firmy już nie ma i nie mam z nią kontaktu. Oni nie zwrócili mi
    dokumentów (cesji wierzytelności) i mają umowę do reprezentowania mnie.
    Obawiam się, że mogą windykować dalej dłużników przy urzyciu np. kijów
    itp. a odpowiedzialność spadnie na mnie. Teraz jeśli ja nie mam kopii
    swojej umowy (zagineła) ale w zeszłym roku dostałem od nich przelew na
    konto z tytułu zwindykowanych spraw to czy jest to dowód na istnienie
    umowy (chociażby ustnej)?? I czy aby odzyskać dokumenty mogę zgłosić na
    Policję, że nie mam z nimi kontaktu, a chcę dokumenty z powrotem??