  • Data: 2005-08-09 17:41:18
    Temat: Re: czy można coś jeszcze zrobić ... firma windykacyjna
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro nastąpiła cesja wierzytelności, to teraz oni są wierzycielami, a
    > Tobie nic do tego długu. Chyba, że cesją opacznie nazywasz jakiś inny
    > dokument.

    Cesja wierzytelności była na mnie, a ja w formie umowy-zlecenia przekazałem
    ją do windykacji tej firmie. Nadal pozotaję właścicielem wierzytelności.

    > Dowodem jest przede wszystkim sama cesja wierzytelności. Z tym, ze
    > zjednej stronie piszesz o Cesji, a zdrugiej strony to co piszesz
    > sugeruje jakąś tam umowę-zlecenie. Sprecyyzuj w końcu co było
    > przedmiotem Waszej umowy.

    Fizycznie dokumenty potwierdzające, że jestem właścicielem
    wierzytelności ma ta firma i o odzyskanie tych dokumentów się rozchodzi.
    Dostali te dokumenty by móc rozmawiać z dłużnikami i na miejscu np.
    przedstawić dłużnikowi jego podpis. Ja poprzez umowę zlecenie zleciłem
    im prowadzenie tych spraw.