  • Data: 2004-02-27 22:56:37
    Temat: Re: czy moge zwrocic zakupiona wysylkowo nagrywarke DVD ?
    Od: Sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Towar jest zasadniczo zgodny z zamowieniem.
    Tyle tylko, za mial byc NOWY, a jest uzywany.

    A akurat w przypadku nagrywarek (a juz DVD zwlaszcza) to pewne znaczenie
    poza estetycznym to ma chyba... :)
    Utrata kalibracji, zuzycie lasera, mechaniki itp...
    Dzisiaj dziala - ale jaka mam pewnosc - ze moje plytki nie zawieraja
    wiekszej ilosci bledow ? Kazda nagrana plyta ma bledy - co mozna
    sprawdzic tylko na specjalnym urzadzeniu. Jednak o ile dla sprawnego i
    nowego urzadzenia liczba tych bledow (dla plyt CDR np. ) nie powinna
    przekroczyc max. 1000 (500 to swietnie) - to urzadzenie po jakims czasie
    uzytkowania nagrywa juz gorzej - i pozornie - wszystko jest OK - bo
    systemy korygujace te bledy eliminuja - wiec "na oko" roznicy nie ma.
    Ale np. przy probie nagrania plyty "matki" do powielania - juz moga sie
    pojawiac problemy (tzn. firma powielajaca moze nie chciec takiego wzorca
    ). A tak na marginesie - mowimy tu legalnym powielaniu - pracuje w
    studio zajmujacym sie produkcja audio/wideo. Zeby ktos nie myslal
    sobie... :)

    Wiec - potrzebne mi urzadzenie nowe. Uzywane moglbym sobie kupic np. na
    Allegro, prawda. Jezeli firma sprzedaje w sklepie internetowym cos jako
    nowe - to powienienem dostac nowe i nie uzywane, tak ?

    pozdr.