  • Data: 2004-02-28 19:49:22
    Temat: Re: czy moge zwrocic zakupiona wysylkowo nagrywarke DVD ?
    Od: Sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to ciekawe. W kazdym razie juz ja odeslalem, z listem z obelgami :)
    (no, zartuje...), zdjeciami ukazujacymi o co mam pretensje...i czekam na
    kase... :)

    A bylo pytanie - co to za nagrywarka... Pioneer DVR-106D.
    W zyciu bym jej nie kupil u jakis tam patalachow, ale od jakiegos
    miesiaca zniknely po prostu i nigdzie ich nie ma. Ponoc plynie nowy
    transport dopiero...
    A musi byc konkretnie ta, bo moj Macintosh z inna nie bedzie pracowal (a
    wlasciwie bedzie, z tym ze nie do konca :) - oryginalne applowskie
    programy chodza tylko z napedem SUPERDRIVE apple (drogim), ktory de
    facto jest pioneerem DVR106D. I sprawdzilem, ten egzemplarz, ktory
    dostalem od tych lobuzow byl swietnie widzialny w systemie. Wiec, tym
    bardziej zly jestem, bo nie mam 100% pewnosci ze jak kupie inny
    egzemplarz, to bedzie ok.
    Jak pisza uzytkownicy macow, jeden dziala, drugi nie :)
    I bywaja problemy...

    JA ICH JEDNAK ZASTRZELE !!! OBUZY !