eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy moge wymienic?Re: czy moge wymienic?
  • From: "SapeR" <s...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <akffmd$3t3$1@news2.tpi.pl>
    Subject: Re: czy moge wymienic?
    Date: Tue, 27 Aug 2002 13:18:16 +0200
    Lines: 52
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: pz87.poznan.sdi.tpnet.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1030447827 pz87.poznan.sdi.tpnet.pl (27 Aug 2002 13:30:27
    +0200)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ne
    ws.onet.pl!news.vogel.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:104933
    [ ukryj nagłówki ]


    "Gerard" <g...@z...com.pl> wrote in message news:akffmd$3t3$1@news2.tpi.pl...
    > Mam taki problem.
    >
    > Oddałem do naprawy gwarancyjnej aparat fotograficzny i po trzech
    tygodniach
    > oddano mi go jako naprawiony.
    > Okazało się, że w dalszym ciągu występuje usterka którą zgłaszałem a
    > dodatkowo pojawił się nowy objaw.
    > W karcie gwarancyjnej nie ma żadnej adnotacji o tym ile razy producent
    może
    > naprawiam aparat. Jest tylko punkt: "W sytuacjach wyjątkowych, gdyby
    usterki
    > lub wady nie udało się usunąć, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany
    > urządzenia na nowe wolne od usterki lub wad."
    > Zaznaczę jeszcze, że usterka jest w elektronice aparatu i objawia się tym
    że
    > od czasu do czasu bez wyraźnych przyczyn blokuje aparat lub wykonuje
    dziwne
    > czynnosci (np. przez 15 sekund podnosi i opuszcza lustro). Zdarza się to
    > najwyżej kilka razy na rolkę filmu więc nie jestem w stanie pokazać tego
    > sprzedawcy.
    >
    > I w związku z tym moje pytanie:
    >
    > - czy skoro wybrałem już gwarancję - to czy mogę teraz "przejśc" na
    rękojmię
    > i żadać wymiany sprzętu?

    Tak ! Musisz zlozyc w tym zakresie oswiadczenie, ze rezygnujesz z gwarancji
    i bedziesz dochodzil swoich praw na podstawie rękojmi z k.c.

    >
    > - czy jednorazowa nieudana próba naprawy gwarancyjnej aparatu kwalifikuje
    go
    > już do wymiany?

    Na podstawie gwarancji - niekoniecznie - kwestia postanowien gwarancyjnych,
    ktore zawsze sa wyslizgane ! Jak pojdziesz z rekojmi, to w ciagu 14 dni
    powinni
    usunac wade, a jak nie zrobia tego, mozesz odstapic od umowy, czego
    konsekwencja,
    jest zwrot pieniazkow - lecz sprzedawca/producent moze wymienic ci ten
    aparat na
    nowy (zadnych napraw) i musisz go przyjac - od tad rekojmia biegnie na nowo
    !

    Pozdro

    sap


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1