    From: "tomekx" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy moge tak nazwać firme...
    Date: Wed, 11 Apr 2012 14:14:47 +0200

    wiadomości news:4f857463@news.home.net.pl...

    > A czy możesz bezkarnie prowadzić usługi księgowe na kradzionych
    > programach?
    >
    > Tak, możesz - póki ciebie nie złapią.

    A "struś pędziwiatr" to nazwa zastrzeżona, że nie może? Może chyba korzystać
    z niektórych nazw postaci z bajek, które nie są żadnymi znakami towarowymi,
    ani zastrzeżonymi znakami. Zanim się powie, że nie może to chyba trzeba to
    sprawdzić? Nie można przecież się bać tych wszystkich "światowych
    korporacji", bo są wielkie i wszystko mogą. Też mamy prawo które nas chroni,
    więc wypowiedzi typu "nie możesz" są chyba nie do końca prawdziwe. Czekam na
    wyjasnienie.