    From: " Witek" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy moge reklama ostrzegac innych?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 21:51:59 +0000 (UTC)

    > A będziesz jakby co w stanie udowodnić, że winien jest diler? A jak nie on
    > winien, tylko dostawca?

    To jest dobre pytanie. Dealer sie wypiera, twierdzi ze w jego papierach
    jest ok. Dlatego zastanawiam sie ze to Importer lub tez sama fabryka.

    > Ale jest inna możliwość. Jeśli na samochód było zawierane AC, to sprawdź,
    > czy czasem nie zrobiono wówczas zdjęć. Z reguły przy samochodach nowych z
    > salonu chyba nie robią, ale może akurat.

    Samochod zostal oczywiscie ubezpieczony z AC u dealera w PZU. Nie sadze ze
    robiono zdjecia. Ale wedlug rzeczoznawcy ktorego pytalem, jest to do
    ustalenia czy ja mialem wypadek czy nie (miedzy innymi po srubach, czy byly
    odkrecane itd) i czy naprawialem lub tez czy fabryka dokonywala jakis
    poprawek.

    I tak jest to sprawa nie do wygrania bo dealer lub importer beda sie
    wszystkiego silnie wypierac. Nie licze na rekompensate, ale chce
    poinformowac potencjalnych klientow aby sprawdzali samochod, nawet nowy tej
    marki. Jest to oszustwo!