eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy moga mnie zmusic do chodzenia na uczelnie w niedziele (normalne studia dzienne)Re: czy moga mnie zmusic do chodzenia na uczelnie w niedziele (normalne studia dzienne)
  • Data: 2003-09-09 21:40:35
    Temat: Re: czy moga mnie zmusic do chodzenia na uczelnie w niedziele (normalne studia dzienne)
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Koju" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bjl8fs$chh$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pracuje (w weekendy). Dzis sie dowiedzialem, ze w ramach praktyk (na
    > uczelni, bo inne nie sa dozwolne...) MUSZE chodzic na uczelnie w sobote i
    > niedziele. Czy jest to zgodne z prawem? Z tego co wiem, praktykuje sie to
    od
    > tego roku, TYLKO na MOJEJ specjalizacji (dla 20 osob). Nieoficjalnie,
    > dowiedzialem sie, ze podobno wykladowcy maja w niedziele potrojna stawke
    > godzinowa, a ze nasza grupa liczy jedynie 20 osob, to stwierdzono, ze
    "nikt
    > nie bedzie sie wychylal i niech tak bedzie".

    Zapytaj w Ministerstwie jak to jest z praktykami. To, że są i musisz je
    zaliczyć to nie podlega dyskusji.
    Dyskusyjny jest tylko sposób ich przeprowadzenia.

    > Czy mozna sie posluzyc Kodeksem Pracy (jest tam chyba zapis ze pracodawca
    > nie moze zmusic pracownika do pracy w dni Swiateczne, jakim niedziela
    > niewatpliwie jest.

    Zaraz nie rozumiem.
    Kto tu kogo zmusza.
    Ciebie: nie jesteś pracownikiem, tylko studentem, więc Kodeks Pracy możesz
    zostawić boku.
    pracownika: zapewniam cię, że nikt go nie zmusza.