  • Data: 2009-06-18 21:40:29
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h1e918$q2u$4@atlantis.news.neostrada.pl...
    > zna, z tego co sama kobieta o sobie napisała!:O)

    Z tego, co ona sama tu napisała dokładnie nic nie wynika. To są jakieś
    Wasze domysły w zadnej mierze nie mające żadnego popracia w jakichkowiek
    faktach, bo tych w jej wypowiedziach jak na lekarstwo. to, że kobieta nie
    przebywa z biologicznym ojcem swojego dziecka (bo chyba nawet nigdzie nie
    było mowy o tym, zę się rozwiodła, choć może coś mi umknęło) jest bardzo
    odległym argumentem na jej niemoralne prowadzenie się.

    > czy nazywanie rzeczy po imieniu jest dla ciebie problemem?:O)
    > no tak, prawda zawsze boli:O)

    Mnie?

    > chce kasy, środkiem do teggo jest bezwzględna kontrola dziecka i ojca,
    > czytaj ze zrozumieniem!:O)

    Ale co mam czytać ze zrozumieniem? Twoje czy jej wypoiwiedzi? Bo jedno do
    drugiego nijak nie przystaje. Chce wiedzieć, gdzie ejst dziecko. jak każda
    matka. Może i chce nawet pieniedzy od ojca. Ale co to ma do rzeczy? Pytanie
    było o podstawę prawną żądania informacji o miejscu pobytu dziecka.