  • Data: 2005-05-20 12:25:09
    Temat: Re: czy mam szanse wygrac??
    Od: "Gustaw H." <no_spam@no_domain.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 May 2005 13:00:10 +0200, xxx <...@...x> wrote:

    > a zna ktos jakies biuro prawnicze ktore sie zajmuje takimi sprawami?

    to się nazywa kancelaria adwokacka. jeśli udałoby ci się wykazać, że
    jesteś człowiekiem ubogim, sąd mógłby cię zwolnić z kosztów wpisu. w
    praktyce, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą i było cię stać na
    spłacanie rat leasingowych na przykład to masz 99% szans na to, że sąd do
    wniosku o zwolnienie wpisu się nie przychyli.

    przy czym pamiętaj, że sprawa zostanie podjęta dopiero po uregulowaniu
    kwestii wpisu. jeśli więc zależy ci na czasie to wyciągnij te kilka
    tysięcy i wpłać, nie zapominając potem wnioskowac (po wygranej sprawie) o
    zwrot kosztów!..

    OPERA --