eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy majac podwujne obywatelstwo moge dostac bilet do wojska???? › Re: czy majac podwujne obywatelstwo moge dostac bilet do wojska????
    From: "e-zop" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy majac podwujne obywatelstwo moge dostac bilet do wojska????
    Date: Fri, 21 Nov 2008 17:12:25 +0100

    Uzytkownik <b...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:929bfbb7-7b27-41b5-b1fb-66a506016b91@t2g2000yqm
    .googlegroups.com...
    > Witam serdecznie
    >

    > Moze jest na grupie osoba ktora miala podobna sytuacje albo wie jak to
    > bedzie prawnie wygladac. W skrocie opisze moja sytuacje.
    > Otoz 5 lat temu wyemigrowalem do USA (legalnie) nie wymeldowujac sie z
    > bylego miejsca zamieszkania. Efekt tego byl taki ze przyszedl bilet do
    > woja i mama poszla wyjasnic sprawe do WKU. Napisala jakies pismo ze
    > wyemigrowalem na stale i jezeli chca to moge przeslac kopie
    > dokumentow. Jakis czas byl spokoj ale potem rozpetalo sie male pieklo.
    > Sprawa trafila do Sadu moja mama zostala powolana na swiadka grozili
> [...]

    Nie jestem pewny, czy polskie prawo przewiduje sytuacje podwojnego
    obywatelstwa.
    Byc moze Twoje amerykanskie jest wobec polskiego prawa nielegalne i jako
    takie nie ma zadnego wplywu na stosunek polskich wladz do Ciebie, jako
    polskiego obywatela.
    Zwina Cie, w najmniej dla Ciebe korzystnym momencie.
    Dlaczego nie zrzekles sie polskiego obywatelstwa, skoro nie chcesz bronic
    swojej pierwszej ojczyzny w razie zagrozenia ?