  • Data: 2003-09-05 18:28:44
    Temat: Re: czy komornik ma prawo ?
    Od: "PPHE" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy komornik ma prawo zablokowac mi konto tak abym nie mogl wyplacac z niego
    > srodkow ?.
    > Konto jest firmowe, musze obracac tymi srodkami zeby wogole to splacic, a
    > jak mam splacic \
    > skoro nie moge na to zarobic w takiej sytuacji ?
    > nie mam teraz pieniedzy nawet na wlasny zycie a co dopiero dalsze
    > prowadzenie firmy.
    > Konto juz jest zablokowane i co ja moge teraz zrobic ? oglosic bankructwo
    > skoro firma dobrze dzialala.

    Oczywiście, że może - komornik przystąpił do egzekucji Twoich zobowiązań z
    rachunku bankowego przez jego zajęcie :-)
    Po zrealizowaniu tytułu wykonawczego i pobraniu kosztów egzekucyjnych Twoje
    konto będzie znowu w pełni funkcjonalne. Przecież to żaden problem "skoro firma
    dobrze dzialala" ;-)

    Pozdrów komornika ode mnie ;-)

    Pozdrawiam.