    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Date: Fri, 03 Dec 2004 13:16:03 +0100

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 12:54:45 +0100, seb <s...@k...to.wie.com> napisał:

> [...]
    osoba=1

    > No naprawdę... Jestem zszokowany :)
    > Chylę czoła...
    > A ja myślałem, że mamy do czynienia z pospolitym trollem. A to nie jest
    > pospolity troll. To jest troll z doktoratem :)

    I to zagranicznym :-)

    > Brawo.
    > A, i żeby uprzedzić Pana Doktora:
    > Tak Tak Tak, po trzykroć tak - jestem faszystą, żydem, komunistą,
    > masonem, cyklistą, zomowcem, gestapowcem, ubekiem.

    To i ja się dołączę.
    Po przeanalizowaniu geneaologii mojej rodziny i dokonaniu obliczeń
    statysstycznych upraszam szanownego pana doktora, żeby przestał uznawać
    mnie za Polaka i oczekiwac ode mnie poglądów i zachowań własciwych
    Prawdziwym Polakom. Po dokonaniu odpowiednich obliczeń procent krwi
    polskiej w moich żyłach wynosi poniżej 50% co klasyfikuje mnie jako mniej
    niz półpolaka.
    Zeby uprzedzić pytanie, krew żydowską też mam. a pradziadek był w KPP
    --
    Falkenstein
    skazania.