  • Data: 2005-06-05 22:16:30
    Temat: Re: czy allegro może sprzedać dług firmie windykacyjnej?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d7v6d9$oov$1@inews.gazeta.pl...

    > absolutnie nie było podanego mojego konta, ani też nic nie było
    wysyłane na
    > moj adres albo z mojego adresu :)

    No to jak rozumiem inna osoba posługujac się Twoimi danymi osobowymi
    korzystała z serwisu Allegro? W takim razie złóż zawiadomiene o
    przestępstwie, bo i tak pdoejzrewam, zę jak tak odpiszesz do Allegro, to
    oni to zrobią.

> [...]
    wysyłać
    > listy i zastraszać osoby na to podatne - czytaj nieświadome tego, że
    kto jak
    > kto,ale Intrum Justitia nie ma możliwości wytoczenia im postępowania
    > sądowego jedynie allegro i to tylko allegro listem oczywiście
    poleconym za
    > potwierdzeniem odbioru może przysłać pismo przedprocesowe - ostateczne
    > wezwanie do zapłaty a potem jedyne co zostaje allegro to założenie
    sprawy
    > ALE POWTARZAM FIRMY WINDYKACYJNE W TYM PRZYPADKU Intrum Justitia -
    NIE MA
    > TAKIEJ MOŻLIWOŚĆI i po prostu jest nieskuteczna w przypadku osób z
    wyżej
    > podaną wiedzą, można ich normalnie w świecie olać !!!
    > pozdrawiam

    Firma IJ, jak każda inna firma windykacyjna po prostu wykonuje usługę na
    rzecz Allegro. I faktycznie, jak nie będziesz chciała zapłacić, to
    Allegro zostaje sąd. Ale wówczas będą koszty.