  • Data: 2005-06-06 08:35:54
    Temat: Re: czy allegro może sprzedać dług firmie windykacyjnej?
    Od: ":-\( :-\)" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qwerty ytrewq" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d7v10q$3t3$1@inews.gazeta.pl...

    > odpowiedź w ogóle nie na temat, a zawieszano mi konto z powodu zgłoszeń
    > konkurencji , że ja nie istnieje i konto jest na fałszywe dane musiałam to
    > udowadniać i tak było 3 razy !
    > ale meritum sprawy jest inne!
    > rozpatrujecie rzeczy nieistotne
    > pytam o ochronę danych osobowych to raz, dwa jak sprawnie zareagować wobec

    Jeśłi dłuznikiem jest osoba prywatna - nie wolno.
    Orzeczenie SN z paźdzernika lub listopada 2004 , dokładnie już nie pamietam.
    Ale nie wolno.Możeszdomagać się odszkodowania, tylko musisz wykazać szkody,
    jakie w wyniku udostępnienia Intrum Justitia twoich danych poniosłeś.

    http://www.gazeta.pl/usenet/