  • Data: 2007-09-13 22:30:15
    Temat: Re: czy SM może ogłosić, że nie będzie wystawiała mandatów?
    Od: "IzaD" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "IzaD" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No faktycznie. O tym nie pomyślałem. Była by to niepowetowana szkoda. Ale
    > zawsze możesz złożyć zawiadomienie o popełnieniu przez Strażnika
    > przestępstwa z art. 231 kk polegającym na pouczeniu Cię, podczas gdy nie
    > doszło do wykroczenia. :-))))
    >
    > Co więcej, nawet jak doszło, a Ty twierdziłaś, że nie, to przecież Strażnik
    > nie miał prawa Cię pouczyć, bo trudno przypuszczać, że pouczenie wystarczy,
    > byś w przyszłości nie popełniła podobnego czynu. Aż jestem ciekawy, co by
    > sąd z czymś takim począł.

    Tak naprawdę to ja nie mam zamiaru popełniać wykroczenia, ani tez nie popełniłam
    (przynajmniej w dającą sie ogarnąć niezmącona zapomnieniem pamięcią) a moja
    ciekawość obudziło pytanie "czy komendant Straży Miejskiej (czy raciborskiej czy
    innej) może nakazać podległym sobie funkcjonariuszom niestosowanie w jakimś
    czasie (czy dzień czy dwa) przewidzianego prawem rodzaju kary?" Mam nieodparte
    wrażenie, że jest to bardzo poważna sprawa, może nawet przestępstwo...