    From: T <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Date: Sun, 10 Sep 2006 01:41:28 +0200

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > Jerst prywatny przez caly czas.

    nie jest to twoja prywatna sprawa bo chcesz zarabiać w ten sposób pieniądze
    i musisz to robić zgodnie z regulacją prawną

    twoja działalność gospodarcza nie jest twoją prywatną sprawą
    państwo może ci jej zakazać
    albo wogóle nie pozwolić jej zacząć
    jeżeli nie spełnisz szerego określonych norm
    poza tym musisz płacić podatki

    chyba, że chcesz zarabiać pieniądze na drodze przestępstwa
    ale od tego właśnie jest policja

    na którą trzeba zadzwonić jeśli chcesz segregować ludzi w/g własnego
    widzimisie

    > Kazdy, ktorego zgodze sie wpuscic. Tak jest rowniez w W.Brytanii,

    KŁAMIESZ!!! w W.Brytanii tak samo nie wolno segregować ludzi przy wejściu
    do lokali rozrywkowych!

    co do pozostałych wymienionych przez ciebie krajów to się nie wypowiadam bo
    tam akurat nie byłem, ale nie wiem czy to wogóle nie jest zakres
    prawodawstwa Unii Europejskiej i czy to czasem nie zahacza o kwestie praw
    człowieka