  • Data: 2006-09-07 20:06:01
    Temat: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Od: T <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > A jaki jest twoj poziom, misiu kolorowy? Chcesz sie pchac tam, gdzie cie
    > nie chca. Jak sie cos takiego nazywa, co?

    a skąd przypuszczenie, że mnie nie chcą, proszę pięknego ola?

    to nie chodzi o mnie personalnie tylko są zjawiska, że mi się NOŻ W KIESZENI
    SAM OTWIERA!
    kapujesz? czułeś coś takiego kiedyś?
    co np. robisz jak widzisz, że 3-ch "pięknych" młodzieńców daje wpierdul
    bezdomnej kloszardce na opuszczonym przystanku w ciemniej uliczce????

    > Hehe, nie mierz innych swoja miarka:)

    nie mierzę, trzymam się od syfu z daleka!
    takie mam już potrzeby estetyczne

    > Ale czego? Dziurek zadnych nie mam, a to Ciebie do lokali nie wpuszczaja.

    ja to mogę być co najwyżej ozdobą takiej czy innej speluny

    > Zachowaj wspolczucie dla siebie i moze cos z soba zrob.

    ...raczej chciałeś rzec: "popraw swą wiedzę z dziedziny prawa" aby się im
    dobrać do tyłka z pożytkiem dla społeczeństwa - jak to pewien inteligent na
    cooltovym filmie rzekł: WYRWAĆ CHWASTA!

    > Kup sobie jakies fajne ciuchy, zapisz sie na silownie.

    tia... stań na głowie coby dostosować się do wizji świata w/g ciecia

    a dlaczego jakiś prymitywek ma mnie oceniać? albo twarz dziewczyny??
    CZASY *NIEWOLNICTWA* JUŻ MINĘŁY!!

    > Moze sie uda :)))

    o taaaakiego! MOGĘ CIECIOWI CO NAJWYŻEJ PLASNĄĆ W CZÓŁKO!! (jak będzie mi
    zagradzał przejście)