  • Data: 2006-09-09 11:53:14
    Temat: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 13:22:19 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Owszem. Musze spelnic takie warunki, zeby zapewnic bezpieczenstwo klientom.
    > Ale to moja sprawa, kogo chce doic, a kogo nie.

    Ależ oczywiście - chcieć zawsze możesz ;-)

    > Nie to ty wypieprzaj na Ukraine albo do Korei Polnocnej. W kazdym
    > cywilikzowanym panstwie szanuje sie prawo wlasnosci i selekcja w dobrych
    > klubach funkcjonuje. I nie tylko w klubach.

    Dlaczego ja? Przecież to Tobie jest tu źle bo nie możesz
    sam stanowić prawa. Mi wystarcza to które obowiązuje.

    > Ktore prawo nakazuje mi wpuszczac do eleganckiego lokalu jakiegos brudasa?
    > Wy komuchy bardzo chetnie wyciagacie lapy do cudzej wlasnosci. Ale PRL sie
    > juz skonczyl

    Do tego nie potrzebuję prawa - wystarczy mieć nogi żeby wejść - to Ty
    potrzebujesz prawa żeby kogoś nie wpuścić. A tego prawa nie masz
    bo czasy PRL się już skończyły.

    Henry