  • Data: 2005-05-26 23:42:25
    Temat: Re: częściowo dziki lokator?
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz wrote:
    > Jak miales to w umowie to tak, a jak nie to nie.

    Dlaczego tylko w wypadku zastrzeżenia tego w umowie? - w końcu użytkuje
    drugi pokój w złej wierze , a wówczas chyba moge ?

    I następne pytanie,- czy mogę, chocby opierając sie na art. 343 Kodeksu
    Cywilnego siła wyrzucic dzikich lokatorów (a w umowie najmu wyraźnie
    powiedziałem, ze nie wolno najemcy wprowadząc innych osób bez mojej zgody,
    której nie udzieliłem) z tegho drugiego pokoju, którego umowa najmu nie
    obejmuje?

    --
    w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.
    "wp" Pozdr.