    From: Tmi <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czcionka - licencja - przekazanie projektu
    Date: Fri, 02 Dec 2005 13:38:38 +0100

    Tiger napisał(a):

    > Imho wystarczy nagranie czcionki wraz z licencja (w pliku spakowanym) i
    > projektu na ten sam nosnik. O ile pamietam, czcionki darmowe maja w licencji
    > cos od autora w stylu "zezwalam na bezplatne rozprowadzanie i uzytkowanie
    > tej czcionki tylko z oryginalnym plikiem readme, zawierajacym licencje i
    > moje dane jako autora". Moze to o to wlasnie chodzi.

    Hm licencja jest podobna do tej - czyl bardzo ograniczona:
    http://www.kentype.pl/pub/pdf/licencja_emigre.pdf

    Mam wrazenie ze sytuacja rysuje się następująco: nie wolno przekazać
    pliku z czcionką. Jednak biorąc pod uwagę, że czcionkę taką posiada
    również druga AR, nie jest to po prostu bezproblemowe? To troche tak
    jakbym dał znajomemu mającemu WinXP, mój własny nośnik WinXP (w
    dokladnie takiej samej wersji) i on wziął i coś sobie tam nagrał bo jego
    nośnik jest np. uszkodzony. Oficjalnie - nie można, ale zasadniczo to
    byłoby absurdem zeby robic z tego problem?

    Tmi