eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczas trwania naprawyRe: czas trwania naprawy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czas trwania naprawy
    Date: Sat, 13 Sep 2008 18:23:41 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <gagpej$ska$1@news.onet.pl>
    References: <gagjb8$fkb$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: aacf132.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1221323027 29322 83.4.57.132 (13 Sep 2008 16:23:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Sep 2008 16:23:47 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Sender: z7lW/V+SkmLR0zkQEbPLmTGAcDKUr3up
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:553284
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin" <m...@n...nospam> napisał
    >
    > Kupiłem nagrywarkę dvd w markecie Tesco. Okazała się uszkodzona i od
    > razu poszła do naprawy. Teoretycznie jej czas trwania powinien
    > wynosić 21 dni roboczych (tak mnie poinformowano na początku).
    >
    > Niestety po miesiącu okazało się że naprawa będzie trwała dłużej -
    > dostałem pismo, że mnie powiadomią jak sprzęt będzie sprawny. 1,5
    > miesiąca później sprawa nadal stoi w miejscu. Dzwoniłem do serwisu
    > kilkakrotnie i rezultat zawsze ten sam - sprzętu nie ma i nie
    > wiadomo kiedy będzie.
    >
    > Moje pytania :
    >
    > Czy są jakieś przepisy regulujące maksymalną długość naprawy ?

    Jeżeli reklamowałeś na podstawie gwarancji to w karcie gwarancyjnej
    może być określony termin, ale często nie ma. Jeśli na podstawie
    niezgodności to terminu naprawy nie ma.

    > Czy można gdzieś zgłosić taki przypadek (sąd? jakiś urząd?)

    Powiatowy rzecznik konsumentów, Inspekcja Handlowa, Federacja
    Konsumentów. Ale wiele się nie spodziewaj.
    Do sądu możesz iść, ale tam też nie ma terminów :]

    > Co zrobić żeby skutecznie przyśpieszyć "naprawę" lub odzyskać
    > pieniądze

    Co zrobić? Awanturę zrobić!. Karczemną. Codziennie, w godzinach
    największej frekwencji klientów. No i narobić rabanu w mediach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1