    From: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cz mam obowiązek powiadomić o wymeldowaniu ..,.
    Date: Mon, 1 Dec 2008 07:54:55 +0100

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 16:18:45 +0100, andy napisał(a):

    > osobę którą wymeldowałem z mieszkania. Tam jest takaklauzula
    > ze trzeba wymienić dowód osobisty do 2 tygodni.
    > To jest ktoś bliski ale zachowała sie źle
    > i na podstawie dokumentów które przedstawiłem
    > urząd (na sałe szczęście) wymeldował te osobe bez problemu

    Coś mi się wydaje, że źle sformułowałeś tekst, stąd późniejsze "najazdy" na
    Ciebie.
    Czy na pewno Ty wymeldowałeś? Jeśli tak, to osoby odpisujące Tobie miały
    rację.
    Ale może chodziło o "wymeldowanie z urzędu", wówczas nie Ty tylko urząd
    wymeldował. Ty tylko poinformowałeś urząd o takowej sprawie i nic Ciebie
    więcej nie obchodzi...
    Sformułowanie "wymeldowałem" wskazuje na pierwszą opcję, ale coś mi się
    wydaje, że to drugie miałeś na myśli...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski