  • Data: 2003-06-04 15:30:27
    Temat: Re: cytowanie maila na grupie dyskusyjnej
    Od: "Solos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ewcia wrote:
    > jest to taki sam list, jak każdy inny; tajemnica korespondencji
    > zawsze była u nas szanowana.
    > Moim skromnym zdaniem, jeśli nie chcesz się narazić pewnie sporej
    > części grupy - uszanuj prywatność korespondencji i bez zgody autora -
    > nie publikuj. Ja jestem przeciw.

    droga Ewo, rozumiem doskonale ze prywatnosc korespondencji jest bardzo
    wazna. nie mam zamiaru narazac sie grupie. chodzi mi o aspekt prawny. czy wg
    prawa wolno takie cos zrobic. pytam poniewaz zakupilem przez internet aparat
    cyfrowy. po przyjsciu przesylki okazalo sie ze nie dostalem instrukcji
    obslugi do tego aparatu a powinienem. napisalem do wlasciciela sklepu w tej
    sprawie maila ale jak na razie nie odpowiada. jak odpisze, ze wysle mi
    brakujaca instrukcje (zapomnial jej wlozyc do paczki czy cos takiego) to
    bedzie wszystko w porzadku. gorzej jak sie wyprze, ze instrukcja na pewno
    byla w paczce z aparatem.

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---