  • Data: 2005-04-30 12:50:08
    Temat: Re: cwiczenie umyslowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:d4vu97$i5b$1@news.onet.pl...

    > tak, ale w tej sytuacji, przy w zasadzie dobrowolnym, choć z
    > opóźnieniem, zwrocie, nie udowodnisz zamiaru... gdzie tu traktowanie
    > rzeczy jak właściciel?
    > po prostu nie oddał w terminie

    To silnie zależy od tego, czy nie oddał, bo nie oddał, czy nie oddał, bo
    używał. Przynajmniej w znanych mi wypadkach tak do tego podchodzili
    prokuratorzy. Akurat przy pożyczkach, to wielkiego bagażu doświadczeń
    nie mam, ale leasingi wałkowałem wiele razy. Jeśli gość samochodu nie
    oddawał, ale samochodu również nie używał, tylko załóżmy gdzieś tam stał
    zepsuty (bywało, ze za granicą i dla tego nie mógł go zwrócić), to się
    morzyło na "BCP". Jeśli samochodu używał, pomimo wezwania do zwrotu, to
    szło z "AO".

    > potem była podana, <200 zł

    No to mi umknęło. Oczywiście to będzie w takim razie wykroczenie. Poddać
    się dobrowolnie karze 50 zł grzywny i będzie po sprawie. Albo pouczenie
    wynegocjować, jeśli się da.