eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
  • Data: 2012-02-03 17:49:31
    Temat: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote on 2012-02-03_16:27
    > On 2012-02-03, witrak() <w...@h...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wybacz, ale może po prostu umiem czytać?

    Nie - i sprawa się teraz wyjaśniła. Nie wiem, na jakiej zasadzie
    wyinterpretowałeś sobie w dość dowolny sposób, że odwołanie do
    pobieraczka dotyczy sposobu reagowania (na mniej lub bardziej
    uzasadnione reklamacje), podczas gdy chodzi o nie wymagającą
    "wydumywania" niczego, oczywistą metodę naciągania na zawarcie
    umowy na usługę.

    > Nie musi być opcji. Bardzo często w amerykańskich jest X-day trial
    > free i automatycznie się przedłuża podanym numerem karty.
    > Wszystko jasno opisane.

    Nie. Prawo amerykańskie dopuszcza jeszcze lepsze triki. Niemniej
    jednak z punktu widzenia europejskiego są to praktyki rzadko
    spotykane u uczciwych dostawców usług. Fakt, że przygotowywane
    regulacje unijne mają definitywnie to wytępić, jasno świadczy o
    tym, że nie jest to coś, co jest akceptowane.

    > Czyli jednak nie jak pobieraczek. CBDU.

    Przeciwnie. Praktyka łapania klienta którą wykorzystuje
    pobieraczek. Tyle, że oryginalna - bo z Hameryki się wywodzi, a
    pobieraczek ją tylko skopiował. A że firma duża, to wie jak się
    zachować, gdy ją ktoś przyłapie z ręką w jego kieszeni.

    witrak()