eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
  • Data: 2012-02-03 18:30:27
    Temat: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4f2c24e7@news.home.net.pl...

    > Ty trollujesz, czy poważnie jesteś aż takim ignorantem i naiwniakiem?
    >
    > Jeśli płacisz za kogoś, to on ma przychód! Dodatkowo trochę dziwne, że
    > dostaje pieniądze za nic, więc pewnie coś za to masz - czyli pewnie doszło
    > do jakiejś transakcji, której przed fiskusem nie ujawniłeś.
    >
    > Mam kontynuować, czy wolisz żeby wytłumaczył ci to inspektor skarbowy?
    > Tylko uprzedzam - ich konsultacje są kłopotliwe i kosztowne.

    Dla mnie nie sa wcale klopotliwe. Wszystkie moje przychody sa na PITach i
    nikt mnie nie pyta na co wydaje kase. Nie moze tego tez sledzic. Jak sam
    napisales jesli zaplace za kogos to po jego stronie moze generowac powstanie
    obowiazku, mnie US moze cmoknac, bo moim prawem jest robic z kasa to co
    chce. Niestety czym wiecej w spoleczenstwie ludzi majacych takie poglady jak
    Ty, tym czesciej zdarzaja sie takie przypadki tak nowe uprawnienia dla NIK,
    czy podpisanie ACTA. Wypada miec tylko nadzieje, ze kolejne, bardziej
    ceniace wolnosc, pokolenie wyeliminuje tych rzewnie wspominajacych czasy
    stanu wojennego :).

    MK