eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez
    internet - co zrobić?
    Date: Fri, 03 Feb 2012 15:29:32 +0100

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    2012-02-03_14:56

    > Nie jestem marketoidem tylko technonerdem.

    Aha, teraz już rozumiem i współczuję :-)

    Nerd is a derogatory slang term for an intellectual but
    socially-impaired, [...] As with other pejoratives, nerd has been
    reappropriated by some as a term of pride and group identity.
    [Wikipedia]

    > Zawiera. Jak ktoś zacytował - informacja o automatycznym
    > odnowieniu abonamentu była jasno i wyraźnie podana.

    Czy również była możliwość zrezygnowania z opcji automatycznego
    przedłużenia ?

    > Ciągle mam z takimi lamerami do czynienia - klikają na ślepo, nie
    > czytając co im na ekranie się pokazuje, a potem bredzą, że jakaś
    > opcja "sama" się włączyła. A przeczytać instrukcję obsługi...
    > ojojoj, taka straszna kara.

    Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem ? Przypuszczam, że masz z tym
    trudności, bo z pierwotnego postu nie wynikało wcale, że piszący
    zawierał tę umowę.

    A sztuczki różnych firm typu pobieraczek bazują na ukryciu
    istotnych elementów oferty, celem skłonienia potencjalnego klienta
    do niekorzystnego dla niego rozporządzenia swoim majątkiem. Co
    jest w pewnych okolicznościach ścigane z urzędu, jednak niestety
    przy odpowiednim przygotowaniu przekrętu trudno jest to udowodnić.

    A Ty pewnie pewnego dnia trafisz w jakimś europejskim kraju do
    zautomatyzowanej toalety publicznej i będziesz miał trudności,
    czego Ci ze względu na Twoją pyszałkowatość i wynoszenie się nad
    innych (i to z powodu upośledzenia społecznego :) ) serdecznie
    życzę ;-)

    witrak()