  • Data: 2008-02-01 20:01:19
    Temat: Re: [crosspost] Fotoradar i straz miejska
    Od: "axial" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ulong" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fnvbbm$rds$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Dostalem dzisiaj od strazy gminnej fotke z fotoradaru...
    > I tutaj moje pytania:
    > 1) Fotoradar byl przenosny, nie bylo o nim zadnej informacji. Moge nie
    > placic i powiedziec, ze nie zycze sobie tego mandatu, poniewaz nie chce
    > moje dane osobe byly udostepniane oraz zdjecie mi robione?
    > 2) Z tego co pamietam, straz miejska nie miala prawa kontrolowac
    > predkosci, jednak czytam, ze od ~05.2007 maja juz do tego prawo.
    > 3) Podobno fotoradar musi byc ustawiony "pod odpowiednim katem", mozna
    > cos z tym zrobic?

> [...]

    Jak masz dużo czasu to możesz się bawić w podchody typu:
    aby pokazali Ci legalizację tego fotoradaru, dlaczego na zdjęciu nie ma
    numeru seryjnego fotoradaru, jak masz stwierdzić że na zdjęciu to
    Ty skoro nic nie widać i tak właściwie to nie jesteś pewny na
    100% tylko na 99,99999% etc, etc...
    Może komuś się znudzi... albo im albo tobie...

    ax