  • Data: 2008-02-02 19:45:58
    Temat: Re: [crosspost] Fotoradar i straz miejska
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile jestem w stanie sobie wyobrazić takie ustawienie radaru, by
    > pokazywał mniejszą prędkość od faktycznej (w krańcowym przypadku zawsze 0
    > km/h, jeżeli go ustawić pod kątem prostym do osi jezdni). To ciekawi mnie
    > Twoja propozycja przekłamania "na plus". Niby na pierwszy rzut oka
    > niemożliwe, ale może istnieje taka możliwość, tylko jej nie znam.
    > Zakładam, że radar stoi, a dokonujący pomiaru nie rzuca nim nagle ze
    > swawoli w kierunku namierzanego pojazdu. Jakieś propozycje?
    Prawdopodobnie, z gory zaklada sie ze fotoradar bedzie ustawiony pod jakims
    tam katem, w zwiazku z czym zanizy wynik.
    Wiec do pomiaru dodaje sie ilestam. Ustawienie go pod katem niezalecanym
    przez producenta moze w takim przypadku zawyzenie pomiaru.

    Ale to tylko moja teoria, nie mam pojecia jak to dziala.