  • Data: 2015-03-24 19:31:48
    Temat: Re: [cross]kolizja - zbite lusterko
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Sąd może zapytać gdzie i w jakim miejscu było urwane lusterko, jak
    > leżało na drodze etc. I jeśli te zeznania nie będą zgodne to jest to
    > podstawa do odrzucenia wniosku. Jak się umówili to takich szczegółów
    > raczej nie ustalą tylko obgadają na zasadzie: "powiesz że mi je...ął o
    > lusterko i odpadło i to widziałeś". Niestety wszystko zależy od
    > sędziego ale i pozwany może wypytać świadków i wskazać w nich
    > sprzeczność. A to powinno być rozstrzygnięte na jego korzyść.

    Sama mądrość przez Ciebie przemawia. Tylko uparcie zakładacie, że to
    oszustwo, a ja zwracam uwagę na to, że z samego faktu, iż kierujący
    drugim pojazdem zdarzenia nie zauważył nie wynika, ze faktycznie po
    potrącił tego lusterka.
    ---
    Z samego nie, ale jak to połączyć z tym, że drugie lusterko nietknięte to
    już się należy zastanowić jakim cudem. Co to w ogóle za lusterko, że się
    rozpieprzyło na innym nie robiąc nawet rysy. Może z podmuchu wiatru się
    rozpadło.

    > A oni w ten sposób znajdą kolejnego frajera co im z kolei za naprawy
    > blacharskie zapłaci bo będą mu wmawiać że spowodował kolizję. :-(

    Istnieje takie ryzyko, tylko, ze jak już napisałem to kilkadziesiąt
    złotych. Nie ta skala zjawiska, by kombinować pięciu świadków.
    ---
    Lusterko 50zł ? To chyba z damskiej torebki. Jak takie tanie to i nie warto
    złaszać. No, ale 5-ciu świadków może po prostu dobrymi kolegami jest, tak
    jak byłoby 5-ciu obcych sobie policjantów.