  • Data: 2008-10-10 14:38:25
    Temat: Re: [cross] Obiekty 3D a prawo autorskie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    gacek wrote:

    > ale to chyba nie wplywa na prawo do sprzedazy praw do wykorzystania
    > modelu tej butelki zrobionego przez arcisa?
    >
    > Sprawe z coca-cola moze miec nabywca - w zaleznosci od wykorzystania.

    IMHO sprawę może mieć jeden i drugi :).

    Coca Cola ma majątkowe prawa autorskie do projektu butelki (a przynajmniej
    zakładam że tak jest). Nie udzieliła Arcisowi licencji na pole eksploatacji
    w którym go użył (w sumie trudno mi teraz to pole eksploatacji zgrabnie
    nazwać), więc Arcis użył go bezprawnie.

    Nie będzie to dozwolony użytek własny, bo sprawa ma charakter komercyjny.
    Trudno to też nazwać cytatem :).

    p. m.