    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: covid-19
    Date: Fri, 28 Feb 2020 23:10:49 GMT

    On 2020-02-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > I zamkna do wiezienia, zamiast do szpitala ? :-)

    Więzienie w tej Ustawie jest wyłącznie jak operujesz czynnikami
    zakaźnymi, czyli handel, przewóz, namnażanie, słowem okolice teroryzmu.
    Cała reszta to grzywna.

    Co ciekawe, jest tam też lista chorób zakaźnych. Nie analizowałem
    Ustawy, ale jeśli jest to lista wyczerpująca, to covid-19 na niej z
    oczywistych powodów nie ma. Ale może obowiązek kwarantanny etc. nie jest
    z tą listą związany.

    --
    Marcin