  • Data: 2006-01-02 23:49:49
    Temat: Re: co zrobic zeby byc wspolwlascicielem auta
    Od: Marcin Pyśniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dpcalu$7ae$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kupilem auto i zarejestrowalem na tescia, ale chcial bym byc teraz jego
    > wspolwlascicielem co mam zrobic i gdzie ?
    >
    > Oczywiscie chcial bym to zalatwic mozliwie najnizszym kosztem...

    Przerabialem to niedawno przy kontynuacji OC w innym tow. ubezp.,
    dopisywałem ojca jako współwłaściciela by mieć 3x tańsze OC:

    1. US - umowa darowizny części samochodu (np. 20% wartosci) na nowego
    współwłaściciela. Do pewnego progu za taka darowizne nie płaci się podatku!
    Zwróć na to uwagę, zapytaj w US.

    2. WK - wpisanie współwłaściciela do dowodu.

    Koszty: znaczki skarbowe. Czas: wyrobisz się w ciągu 1 dnia.

    Pozdrowienia,

    Marcin Pyśniak