    From: sir pawian <D...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobic z artystka za sciana
    Date: Wed, 11 Dec 2002 09:23:33 +0100

    On Mon, 9 Dec 2002 12:11:42 +0000 (UTC), " I"
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

    >niestety w nowym mieszkaniu za sciana po kilka godz. dziennie cwiczy skrzypaczka.
    >Slychac to potwornie glosno, mamy zepsute wieczory i weekendy.
    >Nie da sie tego zagluszyc niczym.
    > W mieszkaniu nie da sie po prostu wytrzymac (uwierzcie...)
    >Dodam, ze nie jest to muzyka najwyzszego lotu, raczej monotonne gamy i cwiczenia.
    >Szczerze mowiac, jestem juz doprowadzona do ostatecznosci, jak ona gra ja sie
    zaczynam trzasc.
    >Oczywiscie rozmowy nic nie daly bo ona "musi".
    >Chyba nie ma innej mozliwosci niz otwarty konflikt.

> [...]

    czolem, a co na to inni sasiedzi??
    nie wiem ale mysle ze chodzi tutaj o zasade mniejszego zla:
    teoretycznie powinna cwiczyc w tych godzinach w ktorych szkodzi
    najmniejszej ilosci wspolmieszkancow, mam nadzieje ze nie zaliczasz
    sie do nich bo wtedy czeka cie dodatkowy wysilek w postaci dopasowania
    swoich godzin urzedowych do wiekszosci,
    moze trzebaby zrobic referendum w klatce i niech inni tez wysnuja
    propozycje, byc moze jak szkodnik zauwazy jest was wiecej to sam cos
    zaproponuje??

    z metod pasywnych polecam joge, z metod bojowych najlepsza jest
    wiertarka udarowa, ale od dziur to ci sie jeszcze akustyka w
    mieszkaniu pogorszy

    no i spojrz na to od innej strony, byc moze za kilkanascie lat
    bedziesz z tego dumna ze ta slawna skrzypaczka to twoja sasiadka.. :))

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski

    mailto:D...@b...com
    http://www.bitmit.com