    From: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobic z artystka za sciana
    Date: Tue, 10 Dec 2002 09:08:07 +0100

    Użytkownik " I" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:at219u$lb1$1@news.gazeta.pl...
    > niestety w nowym mieszkaniu za sciana po kilka godz. dziennie cwiczy
    skrzypaczka.
    > Slychac to potwornie glosno, mamy zepsute wieczory i weekendy.
    > Nie da sie tego zagluszyc niczym.

    Ja spędziłem dzieciństwo z pianistą nad głową,
    a właściwie kimś kto chciał zostać pianistą.
    Nie sądzę, żeby mógł być kimś więcej niż
    nauczycielem rytmiki w przedszkolu :)

    Niestety nie było mnie stać na 2x45W i musiałem
    się zadowolić Internationalem bazarowym 2x1.2W
    Czasem pomagało czasem nie, ale przynajmniej miałem
    satysfakcję, że walczę. A człowieka mógł szlag trafić.
    "Artysta" zaczynał często o 6 rano, zwłaszcza, gdy
    nie musiałem rano wstawać (ale to już chyba wina
    pana Murphy'ego i jego praw).

    Popieram koncerty, zwłaszcza dyskotekowe, dance,
    cokolwiek, byle z wyraźnym rytmem zakłócającym
    rytm "artyście".

    Pozdrawiam ... Miroo
    ps. Ewentualnie, jeśli pytający chciałby zrobić
    karierę, to proponowałbym kupić sobie trąbkę
    (przyda się choćby na meczach lub Małyszu).
    Od czasu do czasu można zaprosić kilku mało zdolnych
    znajomych na "wspólne granie". :)