eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobić w tej sytuacji... › Re: co zrobić w tej sytuacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!t-online.de!npeer.de.kpn-eurorings.net!newsfeed.arcor.de!1
    95.34.132.48.MISMATCH!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.
    POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <drbd4j$n8b$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: co zrobić w tej sytuacji...
    Date: Fri, 27 Jan 2006 12:12:33 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Message-ID: <91645$43da001f$5112dc5e$19878@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 17
    NNTP-Posting-Host: 81.18.220.94 (81.18.220.94)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Jan 2006 12:12:31 +0100
    X-Trace: 9164543da001ff4b779fb19878
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:362271
    [ ukryj nagłówki ]

    > chwili? wymiany na nowe? chętnie bym im zwrócił te okulary choć polskie
    > prawodawstwo chyba przewiduje tu dobrą wole sprzedawcy? poradźcie proszę
    > jak
    > zwalczać to chamstwo? dziękuję z góry za wszelkie rady,
    > mocno zdegustowany i poirytowany, Piotr

    Zareklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Zamawiales szkla o
    okreslonym dla Twojej wady wzroku szlifie, a "przeszlifowane" ukruszenie
    jest wybrakowaniem towaru. To tak jakbys kupil pralke z wyklepanym i
    zaszpachlowanym emalia nadtluczeniem naroznika. Niby dziala - ale byla
    uszkodzona.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1