  • Data: 2008-03-19 21:05:27
    Temat: Re: co to : państwowa jednostka sfery budżetowej ?
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > a jest taki prosty podział
    > - zakład budżetowy- jednostka organizazyjna finansowana z budżetu która w
    > wyniku swej działalności osiąga dochody, np jakieś państwowe
    > przedsiębiorstwo, szpital itp
    > - jednostka budżetowa - j.w. z tym że nie osiąga dochodów, czyli szkoła,
    > urzędy itp
    > --
    > Jackare

    Czyli mój przysłowiowy Powiatowy Urząd Pracy - jako jednostka nie posiadająca
    osobowości prawnej - nie może przynosić dochodów prawda ?

    Więc jest jednostką budżetową zgodnie z Twoją definicją - tylko ten dziwny zwrot
    Państwowa jednostka sfery budżetowej - to to pojęcia tożsame, czy miałeś na
    myśli żę to PJSB dzielą się na ZB i JB ?

    (pytanie konkretne po co mi ten podział jest wyżej chodzi o art. 27 ust o
    związkach zawodowych)