  • Data: 2005-01-25 06:32:19
    Temat: Re: co grozi za ....
    Od: "Agrest" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hm... Tez mialem taka sytuacje poprzedniego lata. Z qmplami uznlismy ze jest
    cieplo. Co bedziemy pic w domu. Lepiej na lawce pod blokiem. Ciemno. Nawet
    wczesniej jeden z nas zazartowal ze za takie cos mozna 100zl mandatu
    dostac...
    No i nic.. pijemy... naraz zza krzaka wylania sie Straznik Texasu z
    Policmajstrem....
    Nic.. spisuja.. my skrucha... No i naraz zaczal sie hardcore. Gosciu wali
    formulke... taka i taka ustawa... ble ble ble.... PANOWIE... po 100zl
    mandatu.
    Normalnie jak siedzialem spokojnie.. bo jestem spokojny... zaczalem sie
    irytowac... Ten buc wyrabia statystyki... a ja mam 100zl placic...
    Naraz kumpel mowi... "tak panowie.. jak spokojnie ktos siedzi .. nie wadzi...
    dzieci nie widza to wy nas udupiacie... a jak zglaszamy ze cpuny sie
    napieprzaja.... to wogole nikt nie reaguje... a nami sobie statystyki
    podnosicie... itd... " ale spokojnie to mowil.... Gosciu zaczal cos pieprzyc
    trzy po trzy ze on na polecenie dyspozytora jezdzi itd... a qmpel do niego "
    Tak.. najlepiej to na dyspozytora zwalic... " ... Zawirowalo.... poswirowali
    ze sprawdzaja rutynowo. Z dyzurnym posciemnial cos... i kazali nam sie zmyc,
    pouczyli i puscili...
    MORAL: naprawde mendy moga byc uciazliwe... co innego jakbym burde robil.. to
    fakt.. mogliby sie przyczepic.. A czlek se siedzi spokojnie.. nie wadzi...
    a te mendy sie przyczepia...
    Moral taki drugi jest ze jakbym byl nie ogolony... i mial noz.. to gnoj jeden
    z drugim obszedlby lukiem... i uciekal nawet... Prawda jest taka...
    Ale swoja norme musi w statystykach wyrobic...