  • Data: 2004-05-06 21:42:55
    Temat: Re: ciekawy artykół o policjantach
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Tego szukałem. No to w takim razie poczekajmy na ostateczną wersję, bo
    > odnoszę wrażenie, że może ona jeszcze inaczej wyglądać. nie ma sensu
    > dywagować, skoro tak naprawdę chwilowo nie wiadomo, jak to wyglądało.

    Myślę, że rozwój wypadków jest już jasny.
    Policjanci zajeżdżają drogę Roverowi, blokują go na światłach, wybiegają
    z aut i zaczynają strzelać. Kierowca Rover cofa, odbija w bok i próbuje uciekać,
    co mu się jednak nie udaje.
    Tak wyglądają zeznania świadka.

    Kolejny świadek, który widził sam koniec zdarzenia "zobaczyłem podbiegających
    do auta 4 *zbirów* , uciekłem do domu wezwać policję"

    To uznanie tych czterech za zbirów jest wielce znamienne.

    Teraz dalej - policjanci siedzą sobie i wczasują w ichnim szpitalu. Razem.
    Mają telewizor, prasę, kumpli i... mnóstwo czasu na ochłonięcie i wykucie
    na pamięć jak niby to było.
    Potworne matactwo, a prokuratura nic z tym nie robi!

    I jeszcze dalej - nie ma co rozmawiać na temat procedur bo prokurator właśnie
    chce oskarżyć tych policjantów za... przekroczenie uprawnień!
    To czysta kpina ze sprawiedliwości!
    Powinni dostać łączną karę za zabójstwo i za przekroczenie uprawnień !

    To państwo jest już przeżarte wszelkimi sitwami :(

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info