eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
  • Data: 2007-07-05 14:12:10
    Temat: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f6iqi0$k77$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A w jakich kategoriach mam rozpatrywać? Jeśli przyznajesz że to bez
    > różnicy to to czy dziecko jest ochrzczone cz nie też nie ma znaczenia.

    to ty mowisz ze bez roznicy, dla mnie rozniaca jest zasadnicza

    chrzest, siegajac do korzeni to przyjecie okreslonej wiary, dopiero
    chrzescijanstwo sprowadzilo to do poziomu ptasiego gowna, bo jak sam
    pisales, tyle to dla ciebie znaczy, dodatkow jest do kolejny przyczynek do
    statystyk koscielnych, figurowanie w nich itd itp