  • Data: 2008-01-07 17:52:51
    Temat: Re: chory komornik
    Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza sądem może być jeszcze to:
    > art. 6 ustawy o komornikach sądowych i egzekucji.
    > Skargi na postępowanie komornika nie dotyczące czynności egzekucyjnych i
    > nie objęte nadzorem prezesa sądu rejonowego rozpatrują organy samorządu
    > komorniczego.
    Dzięki za konkret.

    > Niektórzy skarżą się do UWAGI, niekiedy z dobrym skutkiem ;)
    Uważnie przemyślę ;)

    > A tak poważnie ponawiam pytanie: faktycznie w tej sprawie nie można
    > wybrać innego komornika ze stolicy?
    Już zakończyłam ten etap, sprawa dotyczyła spisu inwentarza masy spadkowej.
    Sama znalazłam potrzebne informacje, które miał zebrać komornik.
    Później może będzie dalszy ciąg w ramach egzekwowania należnej części spadku.
    Pewnie znów będę szukać pomocy na tym forum. Pozdrawiam. M