  • Data: 2010-03-18 22:58:58
    Temat: Re: chodzi o mandat 1500 zł. Pomocy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr [trzykoty] t...@o...pl ...

    > Błędny wniosek

    > Ustalili

    ok, załózmy, ze w jakis sposób ustalili (pytając sąsiada?)

    > Jeżeli znali to mogli odstąpić od legitymowania, ale nie musieli.
    > Policjant od początku jest szkolony, że podstawową rzeczą którą robi
    > podczas interwencji to legitymuje osoby, celem upewnienie się co do
    > ich tożsamości. Te dane przewijać się będą potem w wielu dokumentach i
    > pomyłka może skomplikować postępowanie.

    jakie dokumenty? Jakie postepowanie?
    Jezeli wiedzieli, z kim rozmawiaja, to ja celu legitymowania nie widze.
    Rozumiem, gdyby przyszło do tego o czym piszesz, czyli do wypisywania
    mandatu itp - wtedy mogliby wylegitymowac na te okolicznosc.

    Niemniej musiałby wypowiedziec sie watkotwórca - czy zali, czy nie znali.