  • Data: 2005-05-29 23:45:36
    Temat: Re: chłosta co wy na to?
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotRek wrote:
    > Użytkownik "Zugo" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej nigdzie, bo właśnie totalnie się skompromitowałeś.

    Pomysł dobry, tylko trzeba sie oderwac od stereotypów w mysleniu.

    Chłosta,- kara skuteczna, szybka, tania, trafiajaca kazdemu do
    przekonania:), nawet prymitywnemu dresowi, nie skazująca na przymusowy
    kontakt ze srodowiskiem przestępczym, nie wyłączająca z normalnego zycia i
    nie narażająca skazanego na tortury związane z pobytem w więzieniu.
    Jestem za!!

    --
    w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.
    "wp" Pozdr.