  • 1. Data: 2006-12-13 21:28:56
    Temat: Re: chello [news.chello.pl bez mordplika?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu>

    Maciej Anczura <s...@k...org> writes:

    > A od kiedy jest obowiązek posiadania wszystkich grup pl.*
    > (czy jakichkolwiek) na newsserwerze? Pomijąc już osobny problem,
    > że nie ma obowiązku posiadania newsserwera.

    Obowiązku nie ma, ale nie oznacza to (chyba) prawa do cenzury przez
    usuwanie z news serwera grup na których sie nieprzychylnie wyraża o ISP.

    Żebyśmy twardo stąpali po ziemi i nie opierali sie na *jednym* poście:
    Czy ktoś potwierdza że p.i.m "był a już nie ma" ma news.chello.pl ?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Home site: http://anfi.homeunix.net/

  • 2. Data: 2006-12-13 21:35:20
    Od: "Ajax" <s...@s...com.ua>

    > Żebyśmy twardo stąpali po ziemi i nie opierali sie na *jednym* poście:
    > Czy ktoś potwierdza że p.i.m "był a już nie ma" ma news.chello.pl ?

    Odpowiedz z chello :

    Szanowny Panie,
    Uprzejmie informuje, iż przekazałem prośbę do administratora serwera news o
    dodanie interesującej Pana grupy.

    Ciekawe czy to zrobia :|

  • 3. Data: 2006-12-13 21:44:52
    Od: "DM" <s...@s...com.ua>

    > Ja jako klient chello, też grupy p.i.m. na news.chello.pl nie widzę.
    > Ale czy zniknęła w dniu dzisiejszym tego nie wiem, może wcześniej.

    Tej grupy nie ma od poczatku. Dobrym gestem ze strony chello byloby dodanie
    tej grupy, nawet jak jest dla nich niewygodna etc. Osobiscie do chello jako
    isp nie mam.

  • 4. Data: 2006-12-13 21:47:34
    Od: "Pressto" <p...@o...eu>

> [...]
    >
    > Żebyśmy twardo stąpali po ziemi i nie opierali sie na *jednym* poście:
    > Czy ktoś potwierdza że p.i.m "był a już nie ma" ma news.chello.pl ?
    Witam,
    Ja jako klient chello, też grupy p.i.m. na news.chello.pl nie widzę.
    Ale czy zniknęła w dniu dzisiejszym tego nie wiem, może wcześniej.
    Teraz jej nie ma.

    --
    Pressto
    www.filatelista.waw.pl