  • 1. Data: 2006-12-13 21:10:40
    Temat: Proszę o radę prawną.
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zapadło nie satysfakcjonujące mnie orzeczenie sądu w sprawie
    cywilnej.Otrzymałem pisemne uzasadnienie tego postanowienia i mam zamiar się
    od niego odwołać.
    Sprawa toczyła się przed sądem rejonowym dla W-wy Żoliborza.Do którego sądu
    muszę wnieść teraz swoje odwołanie? Do okręgowego? Gdzie składam dokumenty?
    Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.

  • 2. Data: 2006-12-13 21:23:32
    Temat: Re: Proszę o radę prawną.
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    > Sprawa toczyła się przed sądem rejonowym dla W-wy Żoliborza.Do którego
    > sądu
    > muszę wnieść teraz swoje odwołanie? Do okręgowego? Gdzie składam
    > dokumenty?

    Do okręgowego ale za pośrednictwem rejonowego, co dla Ciebie oznacza, że
    adresujesz do SO a wnosisz do SR.

    --
    p09v

  • 3. Data: 2006-12-15 17:49:27
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    p09v <p...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    >
    > Do okręgowego ale za pośrednictwem rejonowego, co dla Ciebie oznacza, że
> [...]
    Bardzo dziękuję. Czy takie odwołanie wnosi się na jakimś specjalnym
    formularzu, czy też może być napisane odręcznie?

  • 4. Data: 2006-12-15 20:00:47
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał
    > Bardzo dziękuję. Czy takie odwołanie wnosi się na jakimś specjalnym
    > formularzu, czy też może być napisane odręcznie?

    Nie ma żadnego formularza, musisz jedynie w piśmie zawrzeć wszystkie
    elementy niezbędne dla apelacji.

    --
    p09v

  • 5. Data: 2006-12-19 14:56:28
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Swoją drogą w postanowieniu lub uzasadnieniu nie było pouczenia ?
    I pamiętaj o terminach, są BARDZO krótkie...
    JaC

    It has removed 2830 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 6. Data: 2006-12-20 21:37:13
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    666 <j...@w...eu> napisał(a):

> [...]
    > It has removed 2830 spam emails to date.
    > Paying users do not have this message in their emails.

    Pouczenie brzmi bardzo enigmatycznie, przynajmniej jak dla mnie. Brzmi ono
    tak:"Od doręczonego wyroku, wyroku zaocznego, postanowienia, zarzadzenia,
    nakazu, wpisu* niepotrzebne skreślić*- moze Pan/Pani wnieść apelację,
    zażalenie, sprzeciw, zarzuty bezpośrednio do Sądu Rejonowego w......
    Okręgowego w........
    albo za pośrednictwem poczty"
    Nie jest jasno określone, do którego sądu (to już wiem) ale nie mam pojęcia,
    jak moja odpowiedź ma brzmieć. Apelacja? Zażalenie? Sprzeciw? Tego nie wiem.
    Sprawa cywilna w sądzie rejonowym już się zakończyła, otrzymałem pisemne
    uzasadnienie postanowienia sądu. Zamierzam się odwołać, bo to rozstrzygnięcie
    mnie nie satysfakcjonuje. Nie mam zielonego pojęcia, jak taki dokument
    sfabrykować, jak go w nagłówku nazwać.
    Bardzo uprzejmie proszę o jakieś rady i wskazówki.I już z góry dziękuję.

  • 7. Data: 2006-12-21 10:55:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Zwykle masz TYLKO 7 dni...
    JaC

    > Sprawa cywilna w sądzie rejonowym już się zakończyła, otrzymałem pisemne
    uzasadnienie postanowienia sądu.
    > Zamierzam się odwołać, bo to rozstrzygnięcie mnie nie satysfakcjonuje.

    It has removed 2838 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!