  • Data: 2024-06-01 18:41:34
    Temat: Re: chatGPT prawem się zasłania
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-01 o 16:43, Shrek pisze:

    > Fitbit czyli w sumie google.

    Sporo dupochronów w tym tyczący się EKG:
    O ile nie zaznaczono inaczej, produkty i usługi Fitbit nie są
    urządzeniami medycznymi ani nie są przeznaczone do diagnozowania i
    leczenia chorób ani zapobiegania im.
    Dokładność produktów i usług Fitbit nie powinna być porównywalna z
    urządzeniami medycznymi ani naukowymi urządzeniami pomiarowymi.
    Produkty PurePulse są wyposażone w funkcję monitorowania tętna, która
    może stanowić zagrożenie dla użytkowników z pewnymi schorzeniami.
    +
    80 załączników deklaracji które ktoś musiał zlecić/napisać
    https://support.google.com/product-documentation/top
    ic/13815630