  • Data: 2024-06-01 01:28:22
    Temat: Re: chatGPT prawem się zasłania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To raz - dwa obstawiam że korporacja sobie sama kaganiec założyła bo
    > nawet nie wie jakie jest na ten temat u nas prawo.
    >
    > Ostatnio - poniekąd za twoją namową kupiłem sobie zegarek EKG. Najpierw
    > musisz kliknąć że nie leczysz się na serce, potem że w szczólności nie
    > miałeś nigdy migotania przedsionków (jedyne co wykrywa) itd - jednym
    > słowem, że nie będziesz korzystał zgodnie z przeznaczeniem, a tak w
    > ogóle to nie masz żadnego powodu żeby używać:P
    >
    > Po czym... znikła ikonka od EKG. Okazało się że w międzyczasie byłem w
> [...]

    Co to za cudo? Stopień paranoi prawnej jest zwykle wysoki lecz różny,
    ale dla Appla i Samsunga, ZCW nic podobnego nie występuje. Są oczywiście
    megaupierdliwe ostrzeżenia, że to nie diagnozuje zawału i inne, ale żeby
    coś znikało to jak dotąd nie (zegarki zarejestrowane w Polsce i
    Singapurze). Ale może zniknie następnym razem z bieżącą wersją
    oprogramowania :)

    --
    Marcin