  • Data: 2006-11-01 22:24:31
    Temat: Re: cennik adwokatów
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A ja dodam swoje pytanie: czy stawki zależą od tego, czy sprawa jest
    > wygrana, czy przegrana? Inaczej: czy stawka może mieć charakter
    > motywacyjny.
    > Np. 2 x nominalna za wygraną, 50% nominalnej za przegraną.

    Zasadniczo sprawa tak nie wygląda. Podstawę chcą zawsze, a jak się umówisz,
    że jak wygrana to x2 to jest to możliwe. Należy pamiętać, że adwkat może
    żądać także np. dodatkowe koszty za dojazd do sądu na rozprawę, jeżeli
    sprawa toczy się w sądzie poza jego miejscem siedziby.

    Jak zależy ci na dobrej cenie przy jednoczesnym dobrym poziomie usług, a nie
    musisz adwokata ciągnąć do sądu, sprobuj skorzystać z jednej z kancelarii
    internetowych. Osobiście proponuję www.serwisprawa.pl

    Pozdrawiam
    Igor